Yesbox! ;D

Datum: 2012-03-09 ♥ Tid: 19:59:09
Nu har jag fixat med min nya deisng nästan hela dagen lång ^^ nej men iallafall några timmar!
Tog dock paus då vi skulle äta. Vi har även gäster här nu så :) Hoppas den ser bra ut på era datorer också! Brukar ju oftast inte bli det.. :c  Men aja.
Idag så har varit en städdag och jag har städat till mig och Marwin! Det är alltid lika kul att städa till Marwin, mindre kul är det att städa till mig själv.. Men idag var jag på något sätt på städhumör ^^
Denna helgen komer bli amazing även fast jag bara har planer för morgondagen, men det tänkte jag ta imorgon så jag har något bra att skriva om på morgonen när jag vaknar!
Jag har ju fått ett energiarmband, ( som jag även tänkte skriva om imorgon ) och den har fått mig på jätte bra humör och gett mig själv mycket mycket bättre självförtroende!! Jag tycker att jag alltid har varit ***** men nu tycker jag inte det längre?! Hur bra är inte det? :D Varför jag skrev **** osv är för att jag inte tycker om att nämna ordet.  Jag är iallfall på jätte bra humör nu för tiden :D
Visar er imorgon!
Nu ska jag vara social ♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback