Still smiling!

Datum: 2012-03-13 ♥ Tid: 21:05:04
Dagens uppdatering har inte varit dem roligaste, men nu är jag glad igen :D
Tänkte egenom allt, och ja! Allt är bra :D
Tänkte ju ta ut Marwin idag men sen så blåste det ute så det blev inte som jag ville tyvärr :c
Imorgon majbe? Hoppas det :)
Vi ska ha brand sak imorgon i skolan, haha. Orkar inte .. Men visst, kan ju alltid ha osynliga hörlurar!!
Efter det så ska jag och världens bästa mamma gå ut och gå, myysigt♥
Längtar superduper mycket tills på lördag då jag ska hem till underbaraste Johanna, bäst är hon.
( Oh hell no, vad jag ångrar mig nu.. måste tänka på vad jag gör!! )
Inget med detta att göra, men en annan sak. DAMN! VARFÖR ?!!!! oh god, jag ångrar det så sjukt mycket nu..
DAMN DAMN DAMN.
Iallafall så ka jag till bästis och då blir det massa awesome, oh gud  :D 
Tänkte lägga mig tidigt idag, är ändå trött så det blir sängdax nu. ^^  Imorgon tänkte jag göra ett inlägg som gör en bra blogg. :)

Sov så gott :*
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: johanna-kalle

VI KOMMER HA DET BÄST <3

love u <3

2012-03-14 ♥ 17:45:39
URL: http://johanna-kalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback