Mystery

Datum: 2012-03-01 ♥ Tid: 19:41:33

Godkväll! Sitter och lyssnar på Dead By April ( AAAAAAAAAAAH!!!! I'M IN LOVE♥!!!!)
Har fikat med familjen  och mormor och morfar ( fast dem är ju en del av familjen, haha! )
Ska även ta ut Marwin, han sitter på sitt tak och diggar till musiken, ohyeah!  Haha ;)
Imorgon så är det ju fredag, äntligen!! Efter skolan ska jag nog va med Emelie och fota och ha det myyysigt!
Och på kvällen ska jag och familjen äta gott, förhoppnigsvis spela som vi oftast brukar göra på helgerna och sen titta på film om det har kommit förstås.. Ni får se vilka filmer jag har beställt när dem kommer =)

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback