JOHANNA!!!

Datum: 2012-03-10 ♥ Tid: 11:50:30
Sitter här och saknar min underbara bästis Johanna sååååååhäääääääär mycket :c
Vad gör du nu kÅmpis?
Vi två skulle göra en sjukt underbar resa nästa lördag, men nejnej, nu blir det in så för att dem skrev fel, ARG men mest LEDSEN :c
Jag saknar dig gaygay, vill träffa dig, nu, imorgon, föralltid. Du och jag.
vi ska snart åka kar us eller , vi kommer ha det gudomligt kul. Du och jag.
Krama människor ♥   Du är bäst.

Its okay to be gay Johanna ♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du får en jättetrevlig lördag!! ^^

2012-03-10 ♥ 12:00:09
URL: http://iinas.blogg.se/
Postat av: johanna-kalle

ÅÅH SAKNAR DIG MED <3

men kan vi inte göra något annat nästa lördag? :O

vi ska träffas nästa lördag bestämmer jag C:

kan äta mjöl och spela in video HAHAH

nä men vi träffas dåå, bra <3

LOVE U GAY <3

2012-03-10 ♥ 15:14:28
URL: http://johanna-kalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback