Internetshopping

Datum: 2012-03-18 ♥ Tid: 22:15:31
Godkväll kära bloggläsare!
Sitter här och har rätt tråkigt. Ska snart sova, skola imorgon ju, buhu!
Men jag har iallafall klickat hem lite awesome saker :) Aldrig fel! Tycker det är roligare att internetshoppa än att åka in till stan, man hittar ju ändå ingenting där inne.. Men Gina fick lite pengar av mig idag iallafalll!
Ni kan ju få bilder när jag får hem dem för är för trött för att göra ett collage, som jag hade tänkt göra faktiskt men sen så höll jag på att somna så blev inte det. Lyssnat på Dead By April iallafall! Kärlek på riktigt ♥
Oh, vill kramas med dem nu :c och pussas... ♥
Men haha, iallafall så får ni sova gott och ha det så bra i skolan, dagis eller på jobbet imorgon!

Lite småkär i denna snyggingen. Finast. Marcus ♥

Kan va den coolaste människan jag sett. Vet. super fin är han iallafall ♥

sjukt fin röst. älskar den. han är jätte fin.♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback