Idag är jag mer aktiv!

Datum: 2012-03-21 ♥ Tid: 07:08:00
Läxor läxor massa ENGELSKA läxor! därför har jag inte uppdaterat så bra alls..
Men det var till idag, så alltså är jag fri resten utav veckan, YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!
Ska börja med min design så att den kommer upp innan jag flyger iväg, tihi ^^
Har bara ett prov kvar som jag måste börja träna på oxå, men börjar på torsdag. Idag vill jag vara fri!
FREE AS MY HAIR.
Kommer hem klockan tre och då blir det GODDAMN uppdatering! Och mys med Marwin♥ Har inte kunnat mysa länge med pojken min som jag har velat :( Skolan är dum, jätte dum..
Nu måste jag gå, sorligt. Hoppas på sol idag. Sol gör mig glad. Och systerskpet. Ni betyder. Love you ♥

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback