Häligt väder !

Datum: 2012-03-16 ♥ Tid: 19:17:10
Idag har det varit en sån toppen dag! Härligt väder, vilket gör humöret på topp.
Jag har inte uppdaterat för jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva om, och jag vet fortfarande inte ^^
Det blir nog bättre imorgon eller det blir bättre! Hjärnan har slitits ut från allt skolarbete.. gjorde matteprov idag, hoppas att det gick bra!! Har kollat på massa big brother nyss och nu skulle jag egentligen se Vampire Diaries men jag ska vänta på mammi som slutar halv tio, under den tiden ska jag träffa underbarkompis ♥
Jag ska planera awesome inlägg för morgondagen så det blir skojigare att läsa, bra va? :)
Foto ska också tas har jag ju lovar :D

Här är en bild från denna dagen, hade min Johan Palm tygväska i skolan och skinnjacka :)

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: haha ja de har du :D



oooch, tygväskan är snygg <3

2012-03-16 ♥ 21:31:03
URL: http://johanna-kalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback