Goddamn! mår illa och har ont i hjärnan, eller huvudet?

Datum: 2012-03-04 ♥ Tid: 12:36:11
Helt plötsligt bara tillochmed...
Idag ska jag iallfalll hem till farmor och fira henne, hon fyllde år i onsdags men idag firar i henne, älskade farmor♥
Har köpt en finfin present! som jag har köpt till alla andra som fyller år, haha! Men det står ju olika saker på dem :) Och hoppas nu att ingen som inte har fyllt år än ser detta, inte OK då!
Jag såg melodifestivalen innan och jag bara VA?!?!?!?!?!?! Ofta inte Sean Banan gick vidare!!!!!! :(
Jätte ledsen nu ju... Och jag känner att oturen inte har gått bort än! Har haft det i en evighet nu.. allt blir bara fel. Inget blir som JAG vill.. Jätte ledsen.. 
Nu ska jag ÄTA mat som ALLA borde göra! Stoppa i er precis vad ni vill för ni kommer ändå vara lika FINA för det! SÅ är det bara!!!!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback