God kväll!

Datum: 2012-03-17 ♥ Tid: 22:10:51
Jag var hemma hos bästaste Johanna innan, var massa awesome ♥
Tog bildåår och kollade på Gnomeo Och Julia, aw! Sjukt gullig var den!
Sen käkade vi mjöl och kanel, kanel gick inte så bra.. kommer video sen, yesyes.
Sen tittade vi på paranormal activity 3, det var så mysko för det som jag såg i den filmen var inte med i den jag såg hemma hos Sarah? lite mysko, men awesome!!
Kom hem kvart över fyra och fixade things osv innan människorna skulle komma hit. Det blir att vi ska till Egypten, eller va det heter ^^ Lollo och Bernie ♥
För ungefär 1 timme och 40 min sen så träffade jag Emelie trevligt trevligt! Men det var jätte kallt så det blev bara 40 min prat, men bättre det än inget liksom :) 
Nu ska jag snart tvätta bort allt smink, allt och allt. Har slutat använda foundation iallafall (Y) Tar puder, concealer och mascara bara, och om jag känner för det ögonskugga :) Jag låter huden andas.
Blir nog att lägga sig i sängen och chilla med film, kanske mysa med Marwin? (aa' Så mysigt!
Håll utkik efter videon, kommer om 30 min!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

Hur har din dag varit?

2012-03-18 ♥ 19:19:58
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback