forgiveness and love

Datum: 2012-03-19 ♥ Tid: 21:40:16
The only thing that are hearts are made of
are the acts of forgiveness and love

Såna dagar då jag inte har något speciellt att skriva om så får ni ungefär såna inlägg som dem där nere. Men det är väl inget fel med det? :) jag vet iallafall att denna tjejen http://miinabrun.blogg.se/ tycker om det iallafall!
Imorgon blir det skola iallafall! Mår bra nu när jag åt soppa, maha ^^ Soppa är gott!
Idag så har jag mest gjort engelskaläxor, och påbörjat min nya design som kommer upp någongång nästa vecka kanske? Kommer bli AWESOME! Kanske kommer upp tidigare, om jag har tid.
Förhoppnigsvis så har jag domän då också, så blir det ännu mer awesome. Då byter jag namn också, just so you know! Men förvarnar er innan ;)

Ska ta nya bilder imorgon! Så får bli en bild på dessa superduper snygga pojkarna! ♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback