Filmdax med Mammi

Datum: 2012-03-02 ♥ Tid: 20:26:22
Pust! Nu kan jag äntligen sätta mig ner och bara njuta av en mycket bra film! Dem Tre Muskitörerna♥
Skolan har varit uppochner, både bra och dåligt liksom. Mest bra. Man har ju sina vänner ♥
Jag kom hem lite efter tre och åt lite och städade till Marwin, haha jag tycker det är jätte kul att städa till han! :)
Nya bilder måste tas inom en snar framtid, har bildtorka!
Skulle ju egenlitgen träffa Emelie men sen så kom hon antigen hem sent eller glömde hon smsa innan för klocka blev för mycket, eller för mycket och mycket, men vi äter ju tidigt och efter så kunde ikke jag.. tyvärr!
Men imorgon :D Dock har jag för mig att det skulle bli minusgrader imorgon?! Hoppas det inte stämmer. Har varit så fint väder dem senaste dagarna! Sol och 10+ .. nu vill man bara ha sommar..
Nu ska iallafall sminket bort från fejan och sedan slänger jag mig i soffan brevid mamma, yes sir!

puss!

Jag älskar er Johanna , Sarah , Emelie , Rebecca ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jag älskar dig Mamma ♥♥♥♥♥♥

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: johanna-kalle

Älskar dig också!

2012-03-02 ♥ 22:48:41
URL: http://johanna-kalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback