en febrig flicka.

Datum: 2012-03-19 ♥ Tid: 12:20:29
Fick ta en promenad hem från skolan, mår jätte super dåligt :c
Massa huvudverk som inte alvedon kan få bort, känns som värsta klumpen sitter i halsen och sen fryser jag. Jätte mycket :(
Då gör ju inte saken bättre av att det blåser som in i. Blåste iväg. Nästan! Men det hände något värre!!
De blåste så fruktansvärt mycket att jag verkligen fick pressa fram mig och helt plötsligt så slutade det att blåsa så jag for i backen! :$ PINSAMT! hoppas ingen såg mig.. Skadade mig inte precis, ramlade på gräs, hade lite tur där ^^ Kom hem för 20 min sen och det visade sig att jag hade febro. wäwäwä.
Fast bättre nu än sen, alltså om 13 dagar :D SOL OCH BAD OCH BAMSE!!!! ♥  Nu ska jag lägga mig i sängen och sova bort det sjuka av mig. Sen blir det att göra massa engelska, ush. Massa engelska läxor till onsdag, inte okej!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback