y.

Datum: 2012-03-14 ♥ Tid: 19:25:03
Dirty dirty dirty dirty dirty dirty sucka

Iallafall så tänkte jag ta en paus resten utav kvällen från bloggen. Har studiedag imorgon så då bloggar jag mer.
Ska även göra massa awesome saker, berättar mera imorogn I think ! Jag tycker det är rätt tradigt att man ständigt skriver '' idag ska jag göra.. '' eller '' idag har jag gjort ... '' Det är egentligen inte så intressant xd
Så jag ska skriva om andra awesome saker :D Blir nog såna inlägg ibland, kanske 1 gång om dagen ^^
Jag vill tagga ner på det så mycket som möjligt. OCH FLERA BILDER! ska ha massa bilder har jag bestämt. Ska försöka ta minst 1 ny bild varje dag !! Awzum!

Jag några fredagarsen i skolan.
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: johanna-kalle

så fin du är <3

2012-03-15 ♥ 19:25:32
URL: http://johanna-kalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback