We just have a good time!

Datum: 2012-01-21 ♥ Tid: 13:56:40
Oh va lyckad och awesome kvällen blev igår! :D
Dem kom hit ungefär halv sju nästan och då drack vi först champange och snackade sen fixade jag förrätten, mums ;) Sen spelade vi och DANSADE :D Oh gud va vi dansade och sjöng, haha!! Helt galet ;)
Sen gjorde vi pizza och medans den var i ugnen så dansade vi ännu mer och tog kort osv.
Sen käkade vi och sen spelade vi ännu mer och snackade en massa innan vi käkade efterrätt som blev cheesecake som var gudomlig! Typ munorgasm! Hahahaha. Kvälle blev iallafall hur underbar som helst ♥
Idag så är man ju lite sleten så har varit och hyrt film med mamma så nu vet ni vad jag ska underhålla mig med ikväll! Ni kommer få massa bilder i nästa inlägg för nu ska jag äta ^^
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback