Varför förändras allt?!

Datum: 2012-01-28 ♥ Tid: 08:53:48
Förlåt att jag inte uppdaterade igår men kom verkligen inte in på bloggen :s Där man loggar in var helt vitt, gaah, blev galen :(
Idag ska jag iallafall in i city med bästa vännerna och ska shoppa och ta en fika hoppas jag! Det kommer bilder sen så ni är medvetna om det ;) Något jag verkligen ska köpa är ett rosa linne, det är ett måste! Men sen så är det ingen bestämt, det blir iallafall awesome saker! :D Senare ikväll så ska det bli god mat ( pappa sa att jag tyckte om det iallafall ^^ ) och senare på kvällen kanske vi spelar och tittar på film, sånt mysigt!
Ni får besked om vad som händer senare idag, men ska äta frukost nu och få ny energi på denna dagen, yeah!

Sitter vid pappas dator så har inga bilder, tyvärr!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Jossan

heej haft en bra start på helgen? :D

2012-01-28 ♥ 22:50:09
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback