Strul!

Datum: 2012-01-22 ♥ Tid: 17:12:15
Bloggen har varit konstig idag, har inte kommit in på den förens nu :(
Jag har iallafall varit ute och gått en runda och åt vid hamnen med familjen, kallt men mysigt! :)
Jag har blivit sjuk IGEN, så har mest legat under täcket och tittat på film, det är så man ska göra.
Duschade precis också vilket var väldigt skönt!
Det där med '' Del 1 av _______ '' kommer inte idag för har inte tagit bilder än men imorgon tror jag att jag tar bilder och då kanske dem kommer upp också imon.
Just nu håller jag på med en video som kommer om lite senare, en bild video från 2011 ;) Om ni vill se den så håll utkik! :D
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback