Never felt so special anyway.

Datum: 2012-01-06 ♥ Tid: 11:56:04
Godmorgon! Vaknade precis och har drömt alla möjliga drömmar xd Både mardrömmar och underbara drömmar och blandat! Idag ska jag först städa ut julen från mitt rum sen duscha och fixa mig och gå en runda med min musik och skaka av mig ****** ..
På söndag hoppas jag att bästis kan träffas, I love You My Friend
Och på måndag så får jag min ******* :D :D :D Ni får se vad det är på måndag!
Sen så på onsdag så börjar vi i skolan :c Fast lite awesome kommer det bli att träffa dem man inte har träffat på hela jullovet. 
Men ikväll kommer det bli en awesome kväll men awesome personer :)  Berättar mer senare.

Känns som att alla står i en ring, och jag står utanför den.


Känns som att alla står i en ring, och jag står utanför den.
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Jennifer <3

BRA komentera när du lagt upp ett länkbyte så ska jag också göra det ! :DD

2012-01-07 ♥ 22:14:46
URL: http://fotorummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback