Jesus

Datum: 2012-01-31 ♥ Tid: 21:59:39
Du är fantastisk, önskar att fler vore som du

Nu är klockan tio i tio och jag börjar bli sömning, men ska man egentligen tvinga sig själv att vara uppe länge bara för att det är studiedag imorgon? Nää, I don't think so! Då sover man kanske bort hela dagen och då missar man ju studiedagen? Dock måste jag gå upp klockan nio för ska vara i stan när det öppnar så att det inte är så mycket folk där ^^ Jag och mammi är rätt smarta, undra hur många andra som tänker som vi? hmm.. ;)
Iallafall så måste jag börja packa inför London resan för kommer nog inte hinna på torsdag annars.. ska träffa Johanna en stund sen hem och städa till Marwin och göra mat och sen sova! Nope, kommer aldrig hinna, yao.
Ni kanske vill se min packning också? Ohja det ska ni få se :D
Men ni får sova så gott så hörs vi imorgon!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback