Jag vill, jag vill, jag vill!

Datum: 2012-01-02 ♥ Tid: 23:50:39
Jag vill ha tillbaka mitt blonda fina hår och hårförlängning på det!
Saknar det så fruktansvärt mycket! & jag har kommit fram till att jag kan bara ha hårförlängning till ljusa färger, för när jag hade svart hår så var det inte fint med hårförlängning? :o
Men när jag hade blont löshår och rosa löshår var det assnyggt? konstigt..
Men iallafall, detta vill jag! Vet ju en billig hemsida, men själva håret är kanske inte den bästa kvalite, men skit samma! Den var ju bra ett bra tag så det var inget fel med det. Men ska bleka o bleka o bleka tills mitt hår är tillbaka!











Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: taylor

wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

2012-01-19 ♥ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback