inatt 00:00

Datum: 2012-01-18 ♥ Tid: 17:59:22
avslutas tävlingen!
Har fått jätte fina kommentarer att jag har så svårt att välja.. Kanske bli lottning på mina favoriter ändå?
Vi får se. Jag ska iallafall hem till farmor nu och spela spel, hihi.
Provet gick jätte bra tycker jag! Hoppas att jag får reda på resultatet på fredag :D
Imorgon är det en chill dag och jag ska försöka få med mig Emelie hem så hon kan hjälpa mig med lotteriet, hähä ^^ Kanske blir i en video.
Men nu ska jag springa iväg, skriver när jag kommer hem!

That way that you are, that way that you smile, it makes me paranoid
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: MariaP

löshår, det rosa?

2012-01-18 ♥ 20:14:10
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback