I wish you were here

Datum: 2012-01-31 ♥ Tid: 17:56:57
Skolan idag var awzum, sådär lagom länge ;)
Efter skolan så följde jag med bästis Sarah hem och vi hade det A W E S O M E! Skrattade mest, vilket är underbart, hade varit värre om vi bara var helt tysta och grät :( Iallafall så gjorde vi varm choklad och åt vaniljyogurt innan vi drog ut till isen :D  Kallt, halt men underbart! Tyvärr så hände det en olycka med Sarahs sko så vi vände om och sen gick vi ut igen och satt oss vid en brygga (a) Vi har haft en awesome dag helt enkelt!
När jag kom hem så började jag med maten för denna veckan vill jag prova på att göra mat så att jag kan lära mig innan jag flyttar hemifrån ^^ Den blev kanon verkligen!
Och bara ett tips till er.. smsa aldrig när du ska gå in på toan.. jag gjorde misstaget idag och jag glömde låsa och nån öppnade dörren. GISSA OM JAG SKREK! omg. Tur så var det en familjemedlem, hade varit värre om det var nån annan :( Typ mormor eller morfar, dem kommer senare så det var väl tur det ;)
Dem kommer hit vid sex tiden och ska fika! Imorgon är det ju studiedag så jag ska in till stan osv, ni kan ju läsa i nått inlägg ner så får ni reda på resten! Så ska träna imorgon ,yeyeyey (Y)






Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback