Friday!

Datum: 2012-01-20 ♥ Tid: 07:25:20
Bara så ni vet så var det jätte svårt att välja vinnare så det blev ju som sagt lottdragning och den som vann har fått ett mail, GRATTIS ♥  Det var en anonym så kan inte länka :c
Men det kommer fler tävlingar :)

Idag är det fredag, alltså är det girlsnightout ikväll :D :D Igår så dukade jag och fixade efterrätten som kommer bli awesome! Idag när jag kommer hem ska jag först duscha och sen fixa det sista med dukningen och sen fixa mig själv ofc! Om jag hinner måste jag städa till Marwin annars får det bli imorgon.
Vi kommer iallafall ha det sjukt awesome ikväll, och ni kommer få tusentals bilder! Va så säkra på det!
Dagens outfit kommer också.
Denna skoldagen kommer vara okej för på APn som är den drygaste lektionen, ska vi bara se på film! :D
Så där försvann halva dagen typ ^^ Orlando Bloom är med i den! Har är SKITSNYGG! jag älskar han♥
Vi slutar iallafall klockan tre så vi hörs nån gång efter det.


Marwin
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback