får bli såhär.

Datum: 2012-01-30 ♥ Tid: 19:54:34
Bloggen får se ut såhär ändå. Det andra blev bara superkonstigt :c
Men skit samma, tycker om denna också ♥
Jag måste tvätta händerna känner jag för jag luktar bara lök, haha ^^ Jag gjorde maten idag faktiskt ;)
Imorgon så är det skola och efter den så ska jag förmodligen följa med Sarah hem, iih! :D Och på onsdag är det studiedag! Awesome! Då blir det in till stan, till djuraffären och till ekohallen. Yesyes.
Om 10 min så börjar Familjen Annorlunda, vilket jag tycker är ett jätte bra program och underhållande :') Så blir att se det och gosa med Marwin ^^ Marwin har blivit en stor pojke, iallafall större än för 3 veckor sen! Så söt är han ♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback