Dear school,

Datum: 2012-01-19 ♥ Tid: 07:34:22
I wanna stay home today.

Godmorgon skönheter ♥
snart bär det av till skolan för en rätt bra dag ändå, inte många lektioner! Bara en som är lååång, men det är okej :) Idag när jag slutar så ska jag först utse en vinnare, vilket kommer bli lottdragning för kan verkligen inte bestämma mig! Sen ska jag fixa en sak till imorgon, awzum! <3
Ni får massa bilder på det imorgon eller på lördag, beror på när jag tar bilderna ^^
Ni får iallafall några bilder imorgon på outfit och förrätten som jag har ordnat, iih :D Dock kommer den kanske bli lite bad eftersom dem kommer senare än planerat, men aja, så kan det gå.
Ska ta på jacka och skor och sen åker jag till skolan, OH YEAH! fast nej..
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: MariaP

allt bra?

2012-01-19 ♥ 17:17:27
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: Elin - Livsstil & kameran

Jättesöt blogg tjejen! Följa varandra på bloglovin? <3



Kramkram!

2012-01-19 ♥ 21:31:48
URL: http://elinborgstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback