Dagar jag längtar till!

Datum: 2012-01-03 ♥ Tid: 23:15:57
  • 12/1 - Sarah kommer hem från Spanien! Har saknat hon jätte mycket ♥
  • 20/1 - Jag ska ha tjejkväll med dem bästaste! Rebecca ( Som jag också har saknat under hela jullovet! ) Emelie och Sarah ♥ Vi kommer ha en sjukt awesome kväll för jag har planerat roliga saker som vi ska göra, iih :D
  • 24/1 - Förmodligen ska jag och Sarah se Jedward :D ♥
  • 3/2 - Ska till London :D
  • 1/4 - Ska till Teneriffa!!! :D
  • 25/5 - Jag fyller 16 år och tänkte bjuda ut mina kompisar! ♥

Detta är något som är planerat till 100 % förutom Jedward, om det är snöstorm så blir det ikke..
Men sen vet jag mer saker som ska hända men inte datumen.
Ska tex till Legoland med familjen i sommar :D , men vet inte vilket datum!
Sen i Februari blir det tjejkväll hos Sarah och i mars blir det också tjejkväll hos någon! Ny tradition ;)


Höhö, bara för att jag har lovat att ha med en bild i varje bild, som jag inte har haft men aja, här får ni en ^^ ♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback