Bloggen kommer att bli MYCKET bättre!

Datum: 2012-01-05 ♥ Tid: 14:27:46
Men fram tills på måndag så kommer det bli typ 3 inlägg om dagen eller mer. Men på måndag ska jag börja igen och då ska jag nog fixa egen domän också för jag ångrar mitt bloggnamn lite :c Men vet inte.. Kanske blir samma namn ändå fast jag fixa domän ;) Kanske ska fixa en tävling också då på måndag eller någon gång^^
Nu ska jag leta reda på min mobil och titta runt på datorn en stund innan jag ska gå en runda om det blir finare väder där ute. Senare ska jag städa också så min underbara sak kommer att få plats och trivas, IIIIIIIIH :D
L Ä N G T A R !
Eftersom jag lovade 105635653 bilder på måndag eller iallafall massa bilder så får ni se vad det är som är nytt i mitt rum ;) Ni ska även få se andra saker som jag lovat, har bara haft dåliga dagar så ni får se dem senare idag, yesyes!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: johanna

du är så fin sötis <3

love u

2012-01-06 ♥ 16:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback