Back on track.

Datum: 2012-01-15 ♥ Tid: 14:07:50
Hejsan! :)
Idag är det söndag, alltså en tröttsam dag men jag ska iallafall ge mig ut på en prommenad med Emelie :) Imorgon så börjar mitt schema på allvar, hihi, älskar att träna ♥ Fast när jag tänker efter så måste jag nog göra om det lite så jag få iallafall en vilodag, kroppen måste få vila.
Imorgon är det tillbaka till skolan, om inte gympan va med på schemat så hade det varit en jätte bra dag! Men nu är den det så.. jag tycker verkligen inte om gympa :c Speciellt inte HP!
Vi har sovmorgon imorgon iallafall ^^ lite possitivt ;)
Efter skolan så ska jag hem och plugga, jao, sen ska jag ut och springa med Emelie och sen duscha och plugga igen.
Nu ska jag ta ut Marwin och sen vänta på att Emelie ska smsa!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback