5 dagar!

Datum: 2012-01-29 ♥ Tid: 11:17:48
God morgon! :D    ( kom inte in igår ... )
Idag är det söndag, ush, I don't like söndagar! Men iallafall så på fredag ska jag till London, ohyeah!!
Vi ska se Mamma Mia på kvällen, kommer bli fantastiskt :) Jag kommer uppdatera där nere, 1 till 2 gånger om dagen. Kanske inte varje dag, fast är bara borta i 3 dagar :( Kommer dock sakna min bebis Marwin jätte mycket!
Kommer jag klara det? Om jag inte gör det, hur ska det då gå i 1 vecka!?!?!   OMGOMGOMG!
Kanske få skaffa en till kompis till han? hmm..
Iallafall så har jag tittat runt på saker jag ska ha i mitt hus, haha ;) Kanske får dröja i 1 år till, min syster måste först flytta ut. Då ska jag iallafall skaffa en till familjemedlem till mig och Marwin * TRUMVIRVEL * en vovvé! :D
YESYESYES! 
Jag har funderat på en sak, jag orkar inte gå mer i skolan efter nian.. Sjukt drygt ju! Jag vill ju bli en stjärna! Men annars vill jag jobba på en flygplats eller på ett dagis, men jag orkar som sagt inte gå i skolan :(  Jo, jag hade faktiskt kunnat studera distans! Det hade jag orkat :D Men inte gå till skolan liksom. Jo, teater skola! Det hade jag med orkat, tror jag? Jag har ingen anning faktiskt.. Har 1 år till att tänka.
Nu ska jag lägga mig i sängen igen och titta på film, yao!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hur mår du idag?

2012-01-29 ♥ 12:11:51
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback