2012

Datum: 2012-01-01 ♥ Tid: 18:22:13
Wazzup!
Förlåt att jag inte har uppdaterat men idag är det en sån seg dag. Är sjukt trött och har inte klätt på mig och jag kommer nog inte göra det heller.. Snart är denna dagen också slut och imorgon så blir det nya tag för då har man nog mer krafter i kroppen!
Gårdagen blev lyckad! Hade jätte kul och jätte trevligt :)
Först kom vi dit och så åt vi och sen gick vi ut och smälde lite raketer osv, det var väldigt dimmigt ute och hade nog varit det hela dagen där så man såg inte så mycket tyvärr.. men det gör ingenting ;)
Glömde ta bilder så blev bara några få och jag vet inte var min väska är, den är hemma iallafall men vart vet jag inte så dem få bilderna kommer senare! Kanske en video också ^^
Vi kom hem vid ett tiden och då var jag inte alls trött men va sugen på att sova, höhö, så gick och la mig men kunde inte somna :c Tog ett tag, men tillslut så!
Ikväll händer ingenting, ska bara ta det lugnt  '' chilla '' ;)
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback