Vampires

Datum: 2012-02-19 ♥ Tid: 10:42:23
Godmorgon på er!
Sitter här i min Tokio hotel tröja och ett par blåa jeans som är dagens outfit. Jag mår inte så superbra idag.. har jätte ont vid revbenen typ, det är som om någon trycker där, oh :c Sen mår jag superilla... bad, bad bad bad!
Idag ska jag passa Ebba och Kevin, tar nog bilder också, hihi♥ 
Gårdagen var jätte bra tycker jag och hoppas på att denna dagen också blir toppen! Imorgon ska jag träffa Johanna, tror jag det var?! I hope so! Då måste vi göra våra videos Johanna!!! Awesome!
Nu ska jag sova en stund till, i 18 min yes.

Angående rubriken så blev jag supersugen på att se Vampyrfilmer! Jag fick ju en i julklapp som jag inte har sett, kanske ska sätta på den? eller Twilight? eller Vampire Diaries? hmm..

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: johanna-kalle

JA VI SKA SES IMORGON!

svaar på din kommentar: youngblood sög ph bara inse :c

och one direction äger så tyst nu <3

2012-02-19 ♥ 12:16:08
URL: http://johanna-kalle.blogspot.com
Postat av: Agnes Eriksson

tack :)

2012-02-19 ♥ 12:57:07
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback