Tomorrow.

Datum: 2012-02-16 ♥ Tid: 20:41:38
Godkväll kära bloggläsare! Imorgon är det fredag och klockan 15.00 är det sportlov, YEY! :D
Då kommer det förmodligen massvis inlägg och bilder! Har inte haft tid nu ju..
Imorgon kommer det iallafall en lite nyare design, samma bilder och typ samma men man ser inte min andra meny på vissa personer datorer? Det tycker jag är irriterande så ska försöka fixa till det.. kommer säkert en HELT ny snart bara jag får chansen att ta bra bilder på mig själv så! Men som sagt så kommer den upp imorgon för är för trött ikväll helt enkelt. På lördag blir det kanske stan med mammi, alltid lika mysigt ♥ Kanske köper något nytt till Marwin ^^ Påtal om det så ska jag ta ut han nu, hihi yao. Så söt och underbar är han!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback