Today, I'm shining

Datum: 2012-02-15 ♥ Tid: 20:52:06
Min dator har krånglat så bror min har fixat den, därför har jag inte uppdaterat!

Denna dagen har varit tråkig, dryg och jobbig, iallafall i skolan, så ja, det finns inget intressant att berätta egentligen.. det har egenlitgen inte hänt något alls idag :o Jag och mamma har spelat som tokingar och så har jag pluggat osv. Men tänkte lägga upp bilder från igår, inte för att det blev så många, dem flesta blev suddiga!
Innan bion så gick vi runt i stan och  hade det mysigt ^^ Köpte snacks innan bion såklart och en present till vår lärare ( vår bästis ) ! Haha.
Bion var bra tycker jag, skrattade rätt mycket men den var inte så bra som jag trodde tyvärr.. Men lyssna inte på mig! alla i salongen skrattade nästan hela tiden så dem tyckte nog den var bra!! :D


HAHAHAHAAHAHAHA jag känner mig rätt kort O.o
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback