Tips på Blogg!

Datum: 2012-02-11 ♥ Tid: 12:21:28
Omg, detta kan vara den sötaste blogg jag har sett!

( Klicka på bilden för att komma till hans blogg )
''Välkommen till min blogg. Det var himla kul att du tog dig tiden att titta in på just min blogg. Mitt namn är Joakim Lindqvist. Jag bor i ett litet samhälle som heter Molkom. Det ligger cirka 3 mil norr om Karlstad. Jag lever som öppet homosexuell. Och det är lite vad min blogg handlar om. Att våga vara sig själv. Så jag skriver mycket om mitt liv, vad jag gör på dagarna och sånt. För visa att även vi homosexuella kan leva som alla andra. Sen lägger jag även upp foton jag tar. Shopping och en massa annat kul!''

Jag älskar att han är så modig!

No matter gay, straight or bi. Lesbian, transgendered life.
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Jossan

hejsan, allt bra med dig idag? Hoppas du haft en superbra vecka! :D

2012-02-12 ♥ 10:50:56
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback