Sorry For Party Rocking

Datum: 2012-02-24 ♥ Tid: 14:08:42
Nu är jag klar inför kvällen och jag får smått panik om jag inte hinner ta ut Marwin en stund!
Pappa kan vara här när som helst, men han äter nu därför skriver jag ett inlägg istället för att ta ut han ^^
Jag hoppas att kvällen blir awzum. Jag sover förmodligen där oxå så jag kommer nog inte uppdatera mer idag, eller jo, jag kanske slännger upp ett inlägg hos Sarah på min outfit.
Men nu har han käkat klart så måste gosa med han en stund! Ett måste!

Bild från igår när jag och Sarah '' chillade '' på Ica ;)

Dagens Drog! Jag älskar den ♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback