So Happy I Could Die

Datum: 2012-02-23 ♥ Tid: 13:38:44
Klocka är 13:35 och jag har hunnit in till stan en vända och köpte lite saker som ni ska få bilder på i nästa inlägg. Sen åkte jag ut till djuraffären och köpte 2 saker till Marwin och en leksak till katten som den har haft roligt med ;)
Åkte hem och gosat först med katten och sen med Marwin innan Sarah ringde och så hade vi ett trevligt samtal :)
Sen skrev även världens sexigaste kille till mig som jag är hemligt förälskad i!! INGEN VET OM DET OCH INGEN SKA FÅ REDA PÅ DET HELLER! HA HA! En hemlis helt enkelt. Så nu har vi snackat ett tag. Han gjorde min dag helt enkelt!
Som rubriken säger SO HAPPY I COULD DIE! :D :D :D
Nu ska jag se film med mammi, puss på er! ♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback