Sarah

Datum: 2012-02-23 ♥ Tid: 16:02:11

Du är som en ängel för mig. En ängel utan vingar.
Du är ljuset som gett mig hoppet om att fortsätta.
Du får dåliga dagar att något bra.
Du är en sann vän. Du finns där för alla och i alla lägen.
Du är en starkaste jag vet. Du är så fin på alla sätt.
Du är helt underbar, gudomlig.
En bästavän, en sann vän. Nån man kan lita på till 100 % .
Du har en jätte stor del av mitt hjärta.
Vad som en händer så är DU min vän för livet.
Och tvärs igenom mitt hjärta, står ditt namn föralltid skrivet.
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: tova [ en blogg utan pappa ♥]

varsegod *:D<3

2012-02-23 ♥ 22:18:18
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/
Postat av: Sarah

Gumman du är så fin, älskar dig nu och föralltid, kommer alltid finnas för dig i alla lägen, loveu <3

2012-02-23 ♥ 22:35:55
URL: http://sarahnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback