Onsdag kväll

Datum: 2012-02-22 ♥ Tid: 20:32:47
Hej folket!
Sitter här med Marwin i knäet, tyvärr vill han inte vara med på cambild med mig :( Han försöker gömma sig i min tröja!!  lilla Marwin då!
Har varit hemma hos min farmor med mamma och spelat kort och fikat. Vi vann inte idag heller.. MEN NÄSTA GÅNG FARMOR, DÅ ÄR VINSTEN VÅR! :D MOHAHAHAHAHA.
Kom hem och boxades för ett tag sen innan jag satt mig här och kollade runt. Nu väntar jag och Marwin på mamma så vi kan se klart en film som vå håller på att se, minns inte vad den heter men det får ni reda på sen! Bra är den iallafall! Nu börjar jag bli oroliga att han ska kissa på mig! AAAAAAH!
Mamma är lite seg! min söta underbara och bästa mamma ♥

Gammal bild men ändå sötast♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra med dig ?

2012-02-23 ♥ 19:34:30
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

åh söt :D

2012-02-23 ♥ 21:45:56
URL: http://hkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback