Music is a Good drug.

Datum: 2012-02-25 ♥ Tid: 19:58:33
if you leave me now you take away the biggest part of me

Snart börjar Melodifestivalen men innan dess måste jag slänga upp ett inlägg! Yey!
Jag har tänkt att börja blogga roligare, just so you know. Börjar med det imorgon, i think!
Igår så var det Girls Night och det blev mysigt ♥ Kollade på filmer och pratade. Bilder kommer senare, men dem togs med Emelie kamera så måste vänta tills hon har lagt upp bilderna.

Men vet ni ?! I torsdags så såg jag en riktgit snygg och fin PÅG ( pojke ) oooh gud! Blev lite småkär där O.o
Han var snygghetfinsexyawesome♥ Tänkte mest att ni ville veta, hihi.

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback