Marwin, sötaste Marwin ♥

Datum: 2012-02-13 ♥ Tid: 19:46:29
Måndagen är snart över och imorgon är det alla hjärtans dag, SJUKT AWESOME!
Inom kärlek så är jag forever alone, men inom vänskap så är det på topp ♥ Ska fira med dem bästa med fika i stan sen bio på kvällen :) En Gång I Phuket, MAHAHAHHAHAHAAHAHA, den är nog sjukt bra ^^
I can't wait! Det borde vara lov på Alla Hjärtans Dag, det är ju en kärleksfull dag och skolan förstör det lite så fattar inte :( Men har bara 3 lektioner och den sista kan jag inte vara med på för har skaddat knäet, wäwäwä.
Iallafall så idag har skolan varit awesome och efter skolan så lämnade vi först Emelie sen drog jag och Mimi hem till henne och käkade och sen... Tog hon en nål egenom mitt öra :o Så nu ska jag börja töja mitt andra hål, maha ^^ Ska nog ta två hål till på andra sidan, fast kanske hos en riktgit då? Men tack iallafall för hjälpen Mimi ! :)

Marwin är nog världens sötaste lilla krabat! Jag älskar han jätte mycket och så glad att jag har han ♥
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback