Kalas Time

Datum: 2012-02-10 ♥ Tid: 17:39:45
Förlåt att jag inte uppdaterade igår..

Sitter är, nu är det äntligen helg! Denna skoldagen har varit chill, rätt awesome lektioner ändå ;)
Men nu är det helg och det blir kalas varje dag, haha. Idag ska vi fira pappa iallafall, yesbox! Dem kommer nog snart tror jag. Imorgon ska jag först vara med Mimi, ska ta hål i örat och fixa uttöjning ^^ hoppas på att jag inte säger AJ. Is innan mybe? Ärligttalat så tycker jag det är 15454056464 gånger värre med sprutor. FYFASIKEN! Jag hatar sprutar !! AAAAAH. Men pierca mig har jag absolut inga problem med, haha ^^ Ni kanske känner igen er?
Idag har vi även pratat om gamla minnen, aaw ! Det är så kul! Tiden då jag var en riktigt BAD GIRL. HAHAHAHAHHAA. Kanske ska bli det igen?. Saknar mig själv där lite O.o Kanske blir det med tiden? Oh jag minns alla kvällarna vid tunneln, vi och andra underbara människor! God times! 2009  ♥ Fattar knappt hur vi kunde göra allt som vi gjorde?! Vi skämdes inte för någonting då ^^ HAHAHAHHAHAHAHA. CRAZY!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback