It's Okay to love yourself

Datum: 2012-02-07 ♥ Tid: 15:26:00
Hej på er!
Uppdaterade aldrig igår och inte i söndags heller, men igår var jag väldigt sliten så orkade inte.. var ute i snön iallafall med Ebba, friskluft är alltid bra att få, även fast jag har varit ute den mesta tiden utav resan ♥
Blev snöstorm i lördags i London, tunnelbanerna var stängda, bussarna kom inte fram, poliserna fick stänga av gatorna.. så vi fick gå hem i snön i mindre bra skor :c Tur att det bara var en kvart det rörde sig om!
Jag svimade även på tåget i fredags.. skar mig på ett papper, haha, lite känslig mot blod eller vad säger man ? :(
Och på lördagen på afternoontea så råkade jag svälja min tungpiercing, mmmyes. Fråga mig inte hur jag lyckades, ena sekunden var den där, andra var den borta ^^
Idag blev det iallafall skola, inte kul, saknar London. Innan jag drog hem så köpte jag en stor påse med GODIS! i LOVE godis! Har saknat det, haha ^^ Godis är gott ♥ Så nu ska jag käka det sammtidigt som jag kollar på Beck och efter det ska jag antingen göra maten för mammi är sjuk, vad gör man inte för sin mamma
Sen måste jag renskriva en text och skriva rent Weekly Diary som är till imorgon, så yes. Ni får bilderna senare, jag lovar!

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback