Idag är jag trött..

Datum: 2012-02-27 ♥ Tid: 08:40:39
Så detta bör du tänka på om du skulle träffa mig IRL.
  • Dra inget dåligt skämt.
  • Fråga inte samma fråga mer än EN gång om jag inte ber om det.
  • Skrik inte.
  • Dra inte i mig.
  • Va inte dryg.
  • Ha inte dålig andedräkt.

Haha, ja, jag kan va en riktgit bitch när jag är trött, men jag blir så lätt irriterad på sånt jag inte borde bli irriterad på. Okej, än del saker där kan jag störa mig på annars också, men när jag är trött, OOOOHmygod, stackars dig..
Nej men, förlåt om ni råkar ut för mitt humör idag :( Bara sovit i 1 timme, kan ni förstå hur jobbigt det är?

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback