I luften !

Datum: 2012-02-03 ♥ Tid: 08:30:03

Sitter här i planet som ska ta mig till London, ohyeah!:) har precis ätit upp mina nachos, smaskigt! ni kanske inte visste att jag älskar nachos? Enligt mig är det de godaste snackset:) de ända chipsen man inte blir fettig om fingrarna. Tycker det är äckligt :c
Iallafall så har jag tittat på soluppgången, jätte fint! Rätt mysigt att flyga ändå <3
Vi landa klockan 08,00 i Londons tid, så alltså 09.00 i svensk tid! Uppdaterar mer senare ikväll eller kanske jag uppdaterar en gång till från flyget^^

( jag kan inte lägga upp bilder :s blir galen!!! )

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Ljungquist

hejjsan jag har skaffat en ny blogg och jag skulle vilja att du kollade på den och komenterar om du tycker att det är bra eller att något är sämmre. Jag skulle vilja ha tips på vad jag kan blogga om och så.



Om du har bloglovin så börja gärna följa mig och komentera också om du börjar följa mig för då börjar jag följa dig :D



2012-02-04 ♥ 12:50:01
URL: http://jenniferljungquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback