F5, ifall ni inte ser!

Datum: 2012-02-17 ♥ Tid: 22:20:21
Fredagsmyset är snart över för min del, börjar bli ganska sömnig! JÄSP.
Har iallafall fixat en liten nyare design, kommer bli denna tills jag har tagit nya bilder och kommit på en awesome design, men denna blev väl ändå rätt bra? Jag tycker det iallafall♥
Denna fredagen har vi i min familj ätit god mat och spelat spel ( jag vann!! :D ) och tittat på film och ätit godis, mums! sparade en del för imorgon måste man ju äta mer eftersom det är Melodifestivalen, fast har ju min Ben&Jerry som jag inte har ätit än ^^ kanske bäst att ta den.. den har legat i frysen i snart 1 månad. ORÖRD! Ojojoj.
Imorgon så lovar jag att jag ska ta nya bilder, och ska nog börja ta bilder varje dag så ni får något nytt, yesyes! Awesome or WHAT? :) Men iallafall så ska jag tvätta mig nu och sen krypa ner i min mysiga säng med en mysig film, helst komedi om jag inte ska drömma mardrömmar om filmen vi såg :o ush.

Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback