.

Datum: 2012-02-17 ♥ Tid: 07:24:22

Jag ogillar att fredagar ska vara så långa, man borde sluta 13.00 iallafall! Men denna dagen är ändå rätt chill.
Efter skolan så ska jag handla godis och hyra film, yeeey! Tycker att ni också ska göra det, iallafall handla godis ♥ Städa till Marwin är också ett måste så yes, det ska jag med göra. På kvällen vet jag inte riktigt vad som händer, kanske fredagsmys hemma med familjen? Det är alltid awesome! Och klockan 15.00 börjar även sportlovet!! :D Det ska bli så skönt att få sova ut och gå upp och göra vad man vill utan att tänka på skolan, så jäkla skönt.
Det blir inte stan imorgon, men nån annan dag i veckan istället.
Kommer komma upp massa inlägg och bilder, för nu har jag tid med bloggen eftersom det är lov ;)
Oj, har glömt att göra läxor, eller glömt och glömt, jag har inte orkat.. får väl göra det nu på APn, blää. rescue me!

Gammal bild, sommaren 2010!
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback