Don't be a drug.

Datum: 2012-02-22 ♥ Tid: 10:44:24
Godmorgon på er!
Sitter framför datorn i min morronrock, fast egentligen behöver jag ligga ner för jag har ont i hela kroppen. BAD.
Jag tror att det är ett monster som försöker ta sig in i min kropp.. eller nått.. Jag är ju ett Little Monster så det var nog en Zombie! Men auw! det gör ont :c Men annars mår jag OK. Precis tagit en tablett och hoppas att det hjälper.
Ska jag prova att gå på medelhavet och se om jag är Jesus. nej, det ska jag inte. Men vi kan allitd låssas!
Igår så var min skönhet här hos mig och vi hade det awzum! Mycket skratt och glädje, never fel ♥
Jag ska ta och dansa till sängen nu och leka apa, eh eh.


Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback