Bara för jag älskar dig

Datum: 2012-02-20 ♥ Tid: 20:22:29


Vi har så många minnen ihop, så många fina, underbara och oförglömliga minnen.
Som tex i Stockholm! MAHA. Började resan med att krama främlingar, hur galet som helst, HAHAHHAHAHA!
Sen knackade vi på någons rum och blev typ hans bästs, hette han Alfons?! Haha, och vi bara gick in där
men det var sjukt äckligt så vi vände om igen, haha omg dör! Och på gröna lund, han med rosa hår och du bara
kan jag få en kram? & så putade Linnea dig mot han, aaw! När vi skulle åka uppskjutet och du frågade den där
snubben om han kunde filma och han bara '' ja '' och du bara '' Tack '' och gav han en kram!!
Och inne på det där museumet '' Märta och Alfred gå ordentligt '' HAHAHAHAHAHAHHAHAHAA!
Och han i kostymen och åkte på en skateboard ! MAHA.
Jag vill skaffa 502 minnen med dig! eller fler!
Haha, sitter här och skrattar och saknar. Jag är så glad att jag har träffat dig Johanna.
Du har en stor plats i mitt hjärta. Du är min gaykompis, jag älskar dig.
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: johanna-kalle

ÅH PHILIPPA! <3

du är bäst!

Saknar stockholm..

sitter och ler och skrattar nu :D

asså så jävla kul!

Han som åkte skateboard, dör! <3

Älskar dig <3

Vi ska skaffa massa fler minnen tillsammans :D

2012-02-20 ♥ 20:32:33
URL: http://johanna-kalle.blogspot.com
Postat av: cammie

=)

2012-02-20 ♥ 21:13:51
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback