13 timmar och några minuter kvar!

Datum: 2012-02-02 ♥ Tid: 14:28:51
Skolan har gått fort, vilket är skönt! Speciellt när man längtar tills imorgon :)
Det ända jag INTE längtar till, det är flygresan, ush PANIK! Det kommer säkert gå bra, men jag hatar att lyfta bara :(, annars är det mysigt! 
Jag har en del saker att göra idag,
TEX:
Städa till Marwin.
Duscha.
Fixa sallad så bror eller nån annan kan lägga in det i hans bur.
Mysa extra länge med Marwin.
Träna.

Inte så mycket, änsålänge! men kommer nog bli mer, kommer inte ihåg allt ^^
Får nog ta och börja nu, vi hörs senare♥


Jag älskar dig så sjukt mycket, bästa vän
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer
Postat av: emelie

Aw älskar dig med bästa du! <3

2012-02-02 ♥ 15:22:55
URL: http://eemelieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback