Tiden går för snabbt, gör ont.

Datum: 2012-04-15 ♥ Tid: 20:16:03
förra söndagen var jag i luften nu. Hem till ett kallt land.
Lämnade underbara männsikor. Stor saknad.
Undra vad dem gör nu? precis nu. Många äter nu, för det var vid denna tiden dem öppnade till matsalen.
Klockan är sju där nere.
För 1 vecka sen runt elva tiden såg jag en underbar person för sista gången, och jag tror att det var sista gången för jag tror inte jag kommer träffa han mer tyvärr.. så sorligt.
Är det bara jag som har tänkt på en sak?.. tiden går ALLDELES FÖR SNABBT att det är hemskt!
Vill att tiden ska stå stilla då och då. Inte i skoltid för då får det gärna gå snabbare! Men helger osv, kan inte ett dygn va 48 eller 72 timmar istället? man hade hunnit med så mycket mer då.
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback