Sweet home.

Datum: 2012-04-10 ♥ Tid: 21:07:10
God kväll kära ni!
Idag har det varit en awesome dag i staden med min älsklade bvän Sarah ♥
Började med att shoppa, ni för nog bilder på det imorgon för nu är det lite sent att fixa med det eftersom det är skola imorgon.. tänk, jag hade kunnat vara med snyggingar i Teneriffa men nej, här är jag hemma istället..kul, KUL!!
Men som sagt, vi shoppade sen käkade vi tacos, GOTT! sen fortsatte shoppingen innan vi tog en fika på kondetoriet. Latten där var supergod!
Sen var det bio tajm! :D :D :D Kvarteret Skatan Reser Till Laholm!
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA, har ont i magen :c Skrattade nog hela tiden!
Var den roligaste film jag sett, helt seriöst! ♥ Johan och David är gudar ♥
Kom hem för en liten stund sen, inte gjort så mycket faktiskt. Ska snart gå ner och ta bort makeup innan jag hoppar ner i min sköna säng :)
Ni får bilder från Teneriffa imorgon mina vänner :)
Sålänge det inte står något annat så är allt i detta inlägget mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback